Συνδέθηκε στο δίκτυο το φωτοβολταϊκό της ΕΑΣ Αρκαδίας

Συνδέθηκε στο δίκτυο το φωτοβολταϊκό της ΕΑΣ Αρκαδίας

Συνδέθηκε στο δίκτυο το φωτοβολταϊκό της ΕΑΣ Αρκαδίας
20 02 2013 | 16:25

Πραγματοποιήθηκε σήμερα  η σύνδεση του φωτοβολταΐκού πάρκου της ΕΑΣ Αρκαδίας (Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών) με το δίκτυο της Δ.Ε.Η. δυναμικότητας 100KW  το οποίο κατασκευάστηκε στην οροφή του κτηρίου του εργοστασίου ζωοτροφών της Ένωσης, που εδρεύει στο 3ο χλμ της Εθνικής οδού Τρίπολης – Πύργου, από την εταιρεία B&T Energy που είχε αναλάβει την εκπόνηση του έργου μετά από μειοδοτικό διαγωνισμό που είχε διεξαχθεί από την ένωση.

Η εταιρία με B&T Energy έχει ως έδρα την Τρίπολη Αρκαδίας και δραστηριοποιείται στο χώρο της μελέτης - εγκατάστασης - επίβλεψης και συντήρησης Φ/Β σταθμών.

Με σωστό προγραμματισμό και συντονισμένες ενέργειες η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αρκαδίας δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και υποστηρίζει ενεργά το όραμα της πράσινης ανάπτυξης και της περιβαλλοντικής ευθύνης με ένα έργο που αναμένεται να αποτελέσει σημείο εκκίνησης για άλλες παρόμοιες δραστηριότητες γιατί όχι και από άλλους συνεταιρισμούς και ενώσεις.

Δείτε σχετικές δηλώσεις εδώ: http://www.arcadiaportal.gr/news/%C2%ABprasines%C2%BB-oi-steges-ktirion-...

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM