Σύντομα τα EBITDA από άμυνα - γάλλιο θα ξεπερνούν αυτά από ενέργεια
Ακούγοντας κανείς χθες τον Ευάγγελο Μυτιληναίο, κατά τα εγκαίνια της 4ης μονάδας του αμυντικού hub στο Βόλο, να περιγράφει τους στόχους στο συγκεκριμένο τομέα δεν μπορούσε παρά να μη σκεφτεί πόσο έχει αλλάξει η σύνθεση του ομίλου. Τα κέρδη από την άμυνα θα αρχίσουν να αποτυπώνονται τα επόμενα χρόνια, αλλά μόνο το τέταρτο εργοστάσιο κόστισε 50 εκατ και συνολικά στο τομέα η Metlen σκοπεύει να ρίξει 250 εκατ ευρώ. Σε έναν άλλο τομέα, το γάλλιο, η συνεισφορά στα EBITDA θα είναι πλέον όχι 40 εκατ το χρόνο, όπως οι αρχικές εκτιμήσεις, αλλά κοντά στα 200 εκατ ευρώ ετησίως. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν τα επόμενα χρόνια, σωρευτικά άμυνα και γάλλιο ξεπεράσουν τα 357 εκατ που συνεισέφερε πέρυσι στα EBITDA της Metlen το Fully Integrated Utility, δηλαδή το κομμάτι της ενέργειας…