Μειώνει τις ταρίφες των φωτοβολταϊκών η Ιαπωνία
Ξεκίνησαν σήμερα οι συζητήσεις στην Ιαπωνία για την προς τα κάτω αναθεώρηση των εγγυημένων τιμών των φωτοβολταϊκών. Πρόκειται για μειώσεις οι οποίες θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Απριλίου, ενώ ήδη εταιρίες και επενδυτές έχουν εντατικοποιήσει τις εργασίες τους προκειμένου τα έργα να προλάβουν τις υφιστάμενες ταρίφες.
Σημειώνεται ότι τον Ιούλιο του περασμένου χρόνου η Ιαπωνία είχε εισάγει νέες ταρίφες, ιδιαίτερα ελκυστικές, για τις ΑΠΕ, οι οποίες είχαν οδηγήσει σε κύμα επενδύσεων στη χώρα, κυρίως στα φωτοβολταϊκά.
Ωστόσο, η αρμόδια πενταμελής επιτροπή, η οποία υπάγεται στο Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας έλαβε την απόφαση να μειωθούν οι τιμές της επιδότησης, καθώς έχουν μειωθεί και οι αντίστοιχες δαπάνες - κόστη για την κατασκευή των έργων ηλιακής ενέργειας..
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι μειώσεις αναμένεται να φτάσουν το 10%. Οι σχετικές ανακοινώσεις κατά πάσα πιθανότητα θα γίνουν Φεβρουάριο ή Μάρτιο.