Υπέρ της έρευνας στα κινεζικά φωτοβολταϊκά ο γερμανός Υπ. Περιβάλλοντος
Την άποψη ότι οι αντι-ντάμπινγκ διαδικασίες που έχει ξεκινήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα κινεζικά φωτοβολταϊκά είναι απολύτως νόμιμες και ότι ορθώς διεξάγεται η έρευνα για τις κινεζικές πρακτικές εμπορίου, εξέφρασε ο γερμανός Υπουργός Πειβάλλοντος, Peter Altmaier, τονίζοντας, ωστόσο, ότι υπάρχουν γερμανικές εταιρίες στον ευρύτερο κλάδο της ηλιακής ενέργειας οι οποίες δεν πλήττονται αλλά αντιθέτως οφελούνται από τις χαμηλές τιμές της κινεζικής βιομηχανίας.
Σε αυτές τις εταιρίες, οι οποίες έχουν κέρδος από το κινεζικό «μπουμ» στα φωτοβολταϊκά περιλαμβάνονται, όπως ανέφερε ο Altmaier, οι εταιρίες μηχανολογικών εγκαταστάσεων. Οι συγκεκριμένες εταιρίες φοβούνται, είπε ο γερμανός υπουργός, ότι η κίνηση της Κομισιόν θα μπορούσε να βλάψει τις σχέσεις τους με τις κινεζικές εταιρίες.
«Παρόλαυτά, η γνώμη μου ήταν, και ακόμη είναι, ότι η γερμανική βιομηχανία φωτοβολταϊκών θα έπρεπε να έχει την ευκαιρία για μία αμερόληπτη εξέταση των καταγγελιών. Ιδιαιτέρως, επειδή μια παρόμοια διαδικασία έχει ήδη διεξαχθεί στις ΗΠΑ», σημείωσε.
Σημειώνεται ότι η απόφαση της Κομισιόν αναμένεται τον Ιούλιο.