Κλοπή φωτοβολταϊκών από το ΤΕΙ Καβάλας
Την κλοπή οκτώ φωτοβολταϊκών πάνελ, από οροφή κτηρίου εκπαίδευσης του ΤΕΙ Καβάλας κατήγγειλε στην αστυνομική διεύθυνση Καβάλας η καθηγήτρια του τμήματος μηχανολογίας του ΤΕΙ Καβάλας, Ελένη Αποστολίδου, όπως αναφέρει η εφημερίδα "Πρωϊνή" της Καβάλας.
Η κλοπή διαπιστώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής. Υπολογίζεται ότι η ζημιά ξεπερνά τις 7.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, πρόκειται για οκτώ πάνελ, δύο κιλοβάτ το καθένα, που αγοράστηκαν από το εξωτερικό, πριν από λίγους μήνες. Χρησιμοποιούνταν για εκπαιδευτικούς λόγους.
Τα πάνελ ήταν εγκατεστημένα σε οροφή κτηρίου εκπαίδευσης, στο ΤΕΙ Καβάλας, εκεί όπου βρίσκονται τα εργαστήρια. Κάθε μέρα έδιναν μετρήσεις στους καθηγητές, οι οποίοι υποψιάστηκαν ότι κάτι συμβαίνει, όταν την Κυριακή το μεσημέρι, δεν πήραν την προβλεπόμενη μέτρηση. Τότε κοίταξαν στην ταράτσα του κτηρίου όπου ήταν τοποθετημένα τα πάνελ και διαπίστωσαν ότι αυτά απουσίαζαν. Κάποιος τα είχε κλέψει. Και όχι μόνο τα πάνελ, αλλά και τον ειδικό μηχανισμό μετατροπής του ρεύματος, όπως επίσης και δύο αισθητήρες.
Τα πάνελ είχαν και ειδικό μηχανισμό, για την περιστροφή τους ανάλογα με το σημείο στο οποίο βρίσκεται ο ήλιος.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η ασφάλεια Καβάλας.