Ιαπωνία: Στα 1,4 GW η ενέργεια από φωτοβολταϊκά

Ιαπωνία: Στα 1,4 GW η ενέργεια από φωτοβολταϊκά

Ιαπωνία: Στα 1,4 GW η ενέργεια από φωτοβολταϊκά
17 12 2012 | 12:26

Σχεδόν 1,4 GW ενέργειας από φωτοβολταϊκά έχει προσθέσει η Ιαπωνία τους τελευταίους 8 μήνες του τρέχοντος έτος. Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Ιαπωνικό Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI) το Νοέμβριο μόνο προστέθηκαν 272 MW.

Στους στόχους της χώρας είναι η συνολική ισχύς από φ/β μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους να φθάσει στα 2 GW . Το υπουργείο μάλιστα είναι πεπεισμένο για την επίτευξη αυτού του στόχου, καθώς έχει ήδη εγκρίνει έναν τεράστιο αριθμό νέων έργων φωτοβολταϊκών, ισχύος 3.262 MW.

Τον Οκτώβριο μόνο εγκρίθηκαν  έργα μεγάλης κλίμακας ισχύος 908 MW. Παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία αυτών των έργων δεν θα συνδεθεί μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους, το υπουργείο αναμένει τουλάχιστον 600 MW να έχουν συνδεθεί πριν τις 31 Μαρτίου 2013.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM