Ισπανία: Στα δικαστήρια για το μορατόριουμ στις ΑΠΕ

Ισπανία: Στα δικαστήρια για το μορατόριουμ στις ΑΠΕ

Ισπανία: Στα δικαστήρια για το μορατόριουμ στις ΑΠΕ
27 11 2012 | 14:40

Δεκτό έγινε το αίτημα περιφερειακών κυβερνήσεων της Ισπανίας για ακρόαση από  το Συνταγματικό Δικαστήριο της χώρας, σχετικά με το μορατόριουμ στις ΑΠΕ που έχει αποφασίσει η ισπανική κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη απόφαση της κυβέρνησης της χώρας, από τον Ιανουάριο του 2012 δε θα υπάρχει ένταξη νέων έργων στο σύστημα επιδοτήσεων (FIT), κάτι το οποίο βρίσκει πλήρως αντίθετες συγκεκριμένες περιφερειακές κυβερνήσεις.

Συγκεκριμένα, οι περιφέρειες Galicia, Extremadura και Canarias έχουν προσφύγει κατά της απόφασης υποστηρίζοντας ότι είναι παράνομη.

Όπως τονίζουν, η αναστολή της ένταξης νέων έργων στο σύστημα feed in tariff υπονομεύει την ασφάλεια δικαίου και την εμπιστοσύνη των επενδυτών και παράλληλα παραβιάζει τη διεθνή δικαιοδοσία των τοπικών κυβερνήσεων.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM