Μειώνει τις ταρίφες στα φ/β κατά 2,5% η Γερμανία για 3 μήνες

Μειώνει τις ταρίφες στα φ/β κατά 2,5% η Γερμανία για 3 μήνες

Μειώνει τις ταρίφες στα φ/β κατά 2,5% η Γερμανία για 3 μήνες
01 11 2012 | 12:46

Μειώνει τις ταρίφες κατά 2,5% για τους επόμενους τρεις μήνες η Γερμανία, με την εγκατεστημένη ισχύ από φωτοβολταϊκά να ανέρχεται για το Σεπτέμβριο σχεδόν στο 1GW ( 980,83 MW ) και 1,85 GW μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου.

Αυτό δείχνουν τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων. Όπως αναφέρει, λόγω της υψηλής κινητικότητας των προηγούμενων μηνών, οι ταρίφες θα μειωθούν κατά 2,5% το Νοέμβριο, τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο. Μετά τον Ιανουάριο, η τιμή θα υπολογιστεί εκ νέου με βάση τις νέες εγκαταστάσεις.

«Η επέκταση των φωτοβολταϊκών συστημάτων κρατιέται  ακόμη σε υψηλά επίπεδα", δήλωσε ο Jochen Homann, πρόεδρος της υπηρεσίας.
Ως εκ τούτου, οι ταρίφες θα μειωθούν σε € 0.1702/kWh από € 0,1790 για μικρά φωτοβολταϊκά συστήματα μέχρι 10 kW, τον Ιανουάριο.
Για συστήματα μέχρι 40 kW, θα μειωθεί στα € 0.1614/kWh αντί  € 0,1698. Εν τω μεταξύ,η ταρίφα για  τα φ/β μέχρι 1 MW  θα πέσει στα € 0.1440/kWh αντί των € 0,1515, και από 1-10 MW στα € 0.1178/kWh, από € 0,1239.

Μέχρι το τέλος του γ’ τριμήνου,  η Γερμανία θα διαθέτει εγκατεστημένη ισχύ από φ/β ύψους  6,12 GW που συνολικά μεταφράζεται σε περισσότερα  από 31 GW.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM