Ο ΣΠΕΦ στο Συνέδριο Enertech '12

Ο ΣΠΕΦ στο Συνέδριο Enertech '12

Ο ΣΠΕΦ στο Συνέδριο Enertech '12
31 10 2012 | 18:40

Την Παρασκευή 2/11/12 ο Πρόεδρος του ΣΠΕΦ κος Στέλιος Λουμάκης θα μιλήσει στον 7ο Διεθνές Συνέδριο Enertech '12 που συνδιοργανώνεται στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Energy - Photovoltaic 2012 με θέμα " Επενδύσεις στις ΑΠΕ & στον Ενεργειακό Τομέα, Προβλήματα - Προοπτικές". 

Την επιστημονική επιμέλεια του συνεδρίου έχει αναλάβει το ΕΒΕΑ. 

Η ομιλία του κου Λουμάκη θα είναι στην ειδική ενότητα με θέμα τις εφαρμογές ΑΠΕ σε μεγάλη κλίμακα και την διείσδυση τους στο ενεργειακό σύστημα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM