Έρχονται τα πρώτα έσοδα για το φωτοβολταϊκό του Δήμου Τρικκαίων
Τα πρώτα του έσοδα θα αρχίσει σύντομα να λαμβάνει ο Δήμος Τρικκαίων από το φωτοβολταϊκό που τοποθετήθηκε στη στέγη του Επαγγελματικού Λυκείου. Η εγκατάσταση που έγινε στη στέγη του Σχολείου άρχισε ήδη να λειτουργεί από την 1η Αυγούστου, διαθέτοντας την παραγωγή της στη ΔΕΗ.
Όπως αναφέρεται στο trikalavoice.gr, μέχρι χθες, 3 Οκτωβρίου, το ποσό που είχε συμπληρωθεί ήταν λίγο παραπάνω από 15.000 €. Τα χρήματα θα αποδίδονται κάθε τρεις μήνες, στην Δημοτική Επιχείρηση «Αστική Ανάπτυξη Α.Ε.» η οποία θα διαθέτει ένα ποσό για την αποπληρωμή του δανείου που έλαβε προκειμένου να εγκαταστήσει τη μονάδα.
Όπως σημειώνει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος και πρόεδρος της «Αστικής», κ. Βασίλης Τσιάνας «το εγχείρημα φαίνεται να αποδίδει και ο Δήμος σε βάθος χρόνου είναι σίγουρο πως θα μπορέσει να κερδίσει αρκετά χρήματα από τέτοιες επενδύσεις. Κοιτάζουμε δε να εγκαταστήσουμε ανάλογη μονάδα και σε Δημοτική έκταση στην περιοχή των Αγίων Αποστόλων, προκειμένου να ενισχύσουμε το δίκτυό μας».