Q-Cells: Σήμερα επιλέγει ανάμεσα σε Isofotón ή Hanwha
Έντονο ενδιαφέρον για την απόκτηση της Q-Cells φαίνεται πως επιδεικνύει και η ισπανική κατασκευάστρια εταιρεία φωτοβολταϊκών Isofotón SA, και αυτό λίγες μόνο ημέρες αφότου ο νοτιοκορεατικός όμιλος Hanwha Group ανακοίνωσε πως η συμφωνία για την εξαγορά της γερμανικής εταιρείας “έκλεισε”.
Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου της εταιρείας, η Isofotón φέρεται να διαθέτει, με την στήριξη Αμερικανού επενδυτή, έως και 300 εκατ. ευρώ για την εξαγορά της Q-Cells.
Τα πρώτα 100 εκατ. ευρώ προορίζονται για την ανάπτυξη της παραγωγής στην Γερμανία, ενώ τα υπόλοιπα θα επενδυθούν στην μονάδα της επιχείρησης στην Μαλαισία.
Τουλάχιστον 90 εργαζόμενοι της Q-Cells στην Γερμανία φαίνεται πως θα παραμείνουν στο εργατικό δυναμικό της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα η Q-Cells θα αποφασίσει για το ποια από τις δύο προσφορές θα “κρατήσει”, της Isofotón ή της Hanwha.