“Μέρα Πρώτη” για το νέο σχήμα FIT στην Ιαπωνία
Καλός οιωνός θεωρείται την πρώτη μέρα εφαρμογής του νέου ευνοϊκού σχήματος των feed-in tariff στην Ιαπωνία η ανακοίνωση από την πλευρά της ιαπωνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών SoftBank Corp. ότι προτίθεται να χρηματοδοτήσει τρία νέα ηλιακά project ισχύος 127 MW.
Τα τρία έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2012 στο Nagasaki, το 2013 στο Kumamoto και το 2014 στο Tomakomai.
Η SoftBank Corp. συνεργάζεται με την Kyocera Corp.
Από την 1η Ιουλίου στην Ιαπωνία ισχύει το νέο σχήμα για την ενίσχυση και στήριξη των παραγωγών φωτοβολταϊκών οι οποίοι θα λαμβάνουν επιχορήγηση 52,6 λεπτά του ευρώ ανά kWh.
Η Ιαπωνία, σύμφωνα με τα στοιχεία του National Policy Unit (NPU), υπολογίζει ότι οι ΑΠΕ θα καλύψουν ο 35% της ηλεκτροπαραγωγής έως το 2030.