Ισπανία: Έρχονται νέοι φόροι για τις ήδη υπάρχουσες φ/β μονάδες

Ισπανία: Έρχονται νέοι φόροι για τις ήδη υπάρχουσες φ/β μονάδες

Ισπανία: Έρχονται νέοι φόροι για τις ήδη υπάρχουσες φ/β μονάδες
03 07 2012 | 11:39

Την επιβολή νέων φόρων που θα επιβαρύνουν τους παραγωγούς των φωτοβολταϊκών επεξεργάζεται η ισπανική κυβέρνηση σύμφωνα με την εφημερίδα Cinco Dias με αποτέλεσμα οι παραγωγοί να δουν τα εισοδήματα τους να μειώνονται προσεχώς από 14% έως 20%.

Νέοι φόροι θα επιβληθούν εκτός από τις φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις και στα αιολικά πάρκα και τις ανεμογεννήτριες, την πυρηνική ενέργεια και τα υδροηλεκτρικά.

Η είδηση αυτή έρχεται αμέσως μετά την ανακοίνωση των περικοπών που επίκεινται στις feed-in tariffs των φωτοβολταϊκών.

Οι οριστικές επίσημες ανακοινώσεις για το μέλλον του ενεργειακού κλάδου στην Ισπανία και ειδικά για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας αναμένονται στο τέλος της εβδομάδας.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM