Επεισοδιακή η συνεδρίαση για τις ΑΠΕ στην Κρήτη

Επεισοδιακή η συνεδρίαση για τις ΑΠΕ στην Κρήτη

Επεισοδιακή η συνεδρίαση για τις ΑΠΕ στην Κρήτη
24 04 2012 | 16:53

Ένταση επικράτησε στην Περιφέρεια Κρήτης, όπου τα μέλη του Παγκρητίου Δικτύου Αγώνα κατά των Βιομηχανικών ΑΠΕ πραγματοποιούν διαμαρτυρία, ενώ η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης είχε προγραμματίσει συνεδρίαση περί της κατασκευής εγκαταστάσεων σε πέντε θέσεις στην Κρήτη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του cretalive.gr, τα περίπου 50 άτομα από τη Χερσόνησο, το Βραχάσι, το Κράσι, τον Άγιο Νικόλαο και τη Σητεία αντέδρασαν έντονα μπροστά στο αίτημα της Επιτροπής να κατεβάσουν πανό στο οποίο αναγραφόταν η φράση "Όχι στη νέα Κατοχή των ΑΠΕ", προκειμένου να ξεκινήσει η συνεδρίαση. Μετά από φωνές, διαμαρτυρίες και αντιδράσεις, το πανό κατέβηκε, προκειμένου η συνεδρίαση να ξεκινήσει. Τα "πνεύματα" ηρέμησαν και η συνεδρίαση ξεκίνησε κανονικά.

Η διαμαρτυρία ξεκίνησε από την πλατεία Ελευθερίας, έξω από τα γραφεία της Περιφέρειας Κρήτης.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM