Συνέλευση για την εισφορά στις ΑΠΕ από τον ΠΑΣΥΦ

Συνέλευση για την εισφορά στις ΑΠΕ από τον ΠΑΣΥΦ

Συνέλευση για την εισφορά στις ΑΠΕ από τον ΠΑΣΥΦ
12 12 2012 | 12:21

Γενική Συνέλευση με θέμα το συντονισμό ενεργειών ενάντια στην επιβολή της ειδικής εισφοράς στις ΑΠΕ διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Φωτοβολταικών (ΠΑΣΥΦ) το ερχόμενο Σάββατο.

Στη συνέλευση καλούνται να προσέλθουν όλοι οι παραγωγοί ενέργειας από ΑΠΕ, μέλη ή μη του συνδέσμου.

Η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 15-12-2012 στις 6 μ.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο της Παγκρήτιας Συν/κης Τράπεζας στην Λεωφ. Ικάρου 5 στο Ηράκλειο Κρήτης.

«Η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη γιά την αποτελεσματικότητα των περαιτέρω κινήσεων μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΠΑΣΥΦ.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM