Συνέδριο για τις ΑΠΕ στα Σκόπια
Συνέδριο με θέμα «Χρηματοδότηση της Παραγωγής Ενέργειας και των Ανανεώσιμων Πηγών», διεξαχθηκε την Παρασκευή στην πόλη των Σκοπίων στα πλαίσια της «Εβδομάδας Ενέργειας-FYROM 2012» .
Στο συνέδριο θα παραβρεθούν ο υπουργός Οικονομικών, Valon Saraqini, ο Δήμαρχος των Σκοπίων, Koce Trajanovski, καθώς και Ευρωπαίοι και Γερμανοί πρεσβευτές.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM