Συνάντηση δημάρχου Δ.Αχαΐας με εργαζόμενους στα φωτοβολταϊκά
Συνάντηση με προέδρους και εκπροσώπους των σωματείων εργαζομένων των εργοστασίων φωτοβολταϊκών της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών είχε στο γραφείο του την Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013 ο δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Ανδρέας Παναγιωτόπουλος.
Όπως μεταδίδουν τα τοπικά μέσα, οι πρόεδροι και οι εκπρόσωποι των σωματείων των εργαζομένων των εργοστασίων φωτοβολταϊκών ενημέρωσαν το δήμαρχο για μια σειρά από προβλήματα που αντιμετωπίζουν όπως τα γραφειοκρατικά εμπόδια και η αδιέξοδη πολιτική των συνεχών αλλαγών που δημιουργούν προβλήματα στην ομαλή εξέλιξη των επενδυτικών σχεδίων στις ΑΠΕ και ειδικά στα φωτοβολταϊκά, η αναμονή για τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης για την απρόσκοπη υποστήριξη και ανάπτυξη των Στρατηγικών Επενδύσεων που έχουν εγκριθεί για τα φωτοβολταικά, η αναζήτηση στήριξης για όλες εκείνες τις Στρατηγικές Επενδύσεων που δεσμεύονται στην χρήση εξοπλισμού ελληνικής κατασκευής και στην ανάπτυξη θέσεων εργασίας στον τομέα της εγχώριας Βιομηχανίας των Φωτοβολταϊκών, κ.α. και του ζήτησαν να παρέμβει στην Κυβέρνηση, στους Αρμόδιους Υπουργούς, στο ΥΠΕΚΑ, στους Προέδρους των Κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση αλλά και κάθε άλλο εμπλεκόμενο φορέα.
Ύστερα από παρέμβαση του Ανδρέα Παναγιωτόπουλου τους εκπροσώπους και τους προέδρους των σωματείων δέχθηκε την επόμενη μέρα το πρωί ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας και το μεσημέρι ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων Εμμανουήλ Αγγελάκας. Ο δήμαρχος συνοδεύοντας τα σωματεία τόνισε πως «…. η ΒΙ.ΠΕ ήταν και παραμένει μια από τις μεγαλύτερες οργανωμένες περιοχές βιομηχανικής δραστηριότητας και αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την οικονομική υποστήριξη της περιφέρειας με τις εκατοντάδες θέσεις εργασίας και τη λειτουργία επιχειρήσεων μεγάλου μεγέθους. Τέτοιου είδους επιχειρήσεις είναι και τα τέσσερα εργοστάσια παραγωγής ημιαγωγών πυριτίου και παραγωγής ηλιακών γεννητριών (φωτοβολταϊκών πλαισίων) των εταιρειών SILCIO AE, PIRITIUM AE, SOLTECH AE & SOLAR CELLS HELLAS AE που απασχολούσαν πέρα των 600 εργαζόμενους. Δυστυχώς η παρατεταμένη περίοδος κρίσης και οι αλληλοσυγκρουόμενες πολιτικές που εφαρμόστηκαν από το 2010 και έπειτα οδήγησαν τα εργοστάσια αυτά στον οικονομικό μαρασμό με αποτέλεσμα να απασχολούν σήμερα μόλις το 1/5 του αριθμού των εργαζομένων που απασχολούσαν πριν από τρία χρόνια.»