Στα "σκαριά" ο Πανθεσσαλικός Σύλλογος Φωτοβολταϊκών
Συνάντηση για τη δημιουργία Πανθεσσαλικού Συλλόγου Φωτοβολταϊκών θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Κυριακή, 27 Ιανουαρίου, στη Λάρισα.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση:
«Καλούνται οι ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων της Θεσσαλίας την Κυριακή 27 /01/13 και ώρα 10.30 σε συνάντηση για την δημιουργία Πανθεσσαλικού Συλλόγου και την συζήτηση των προβλημάτων του κλάδου.
Τόπος συνάντησης: Σωκράτους 119, 2ος όροφος, Λάρισα
Πληροφορίες: 2410537133 & 2410552729.»
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM