Στα 39 εκατ. δολάρια τα κέρδη της SolarCity το α' τρίμηνο

Στα 39 εκατ. δολάρια τα κέρδη της SolarCity το α' τρίμηνο

Στα 39 εκατ. δολάρια τα κέρδη της SolarCity το α' τρίμηνο
16 05 2013 | 09:54

Γύρω στα 39 εκατ. δολάρια ήταν τα κέρδη που κατέγραψε το α’ τρίμηνο η αμερικανική εταιρεία εγκατάστασης φωτοβολταϊκών στέγης SolarCity, αύξηση 21% σε σχέση με τα έσοδα που κατέγραψε το δ’ τρίμηνο του 2012.

Οι ζημιές της εταιρείας ήταν αυξημένες, πάντως, και ανήλθαν στα 31 εκατ. δολάρια.

Το α’ τρίμηνο η SolarCity προέβη σε σημαντικές επενδύσεις για να διευρύνει τους πελάτες της και ξόδεψε 138 εκατ. δολάρια για την εγκατάσταση φ/β συστημάτων συνολικής ισχύος 46 MW.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM