ΣΠΗΕΦ Ν.Καβάλας: Γιατί ιδρύσαμε την Ομοσπονδία Φωτοβολταϊκών
Με αφορμή τα σχόλια αναγνωστών του energy press για το θέμα της δημιουργίας Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Φωτοβολταϊκών (δείτε εδώ το σχετικό δημοσίευμα), ο ΣΠΗΕΦ Ν.Καβάλας, ιδρυτικό μέλος της Ομοσπονδίας, με επιστολή του διευκρινίζει τους λόγους για τους οποίους ιδρύθηκε η εν λόγω ομοσπονδία.
Παράλληλα, απευθύνει έκκληση για παύση των αντιδικιών μεταξύ των εμπλεκομένων στο χώρο των φωτοβολταϊκών τονίζοντας ότι υπάρχουν κοινά συμφέροντα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Είμαστε ένας Σύλλογος που αντιπροσωπεύει αγωνιούμε για τις επενδύσεις μας, αφιερώνοντας για τον Σύλλογο πολύ χρόνο, τον οποίο αφαιρούμε από τις δουλειές , υποχρεώσεις και την προσωπική μας ζωή .
Μέσω του Συλλόγου μας ΣΠΗΕΦ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ, επιδιώκουμε την καλύτερη προβολή των προβλημάτων και διαμαρτυριών του κλάδου μας ομαδικά στους αρμόδιους φορείς του Νομού μας και της Ελλάδας γενικότερα.
Mέσω της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ, επιδιώκουμε την ισχυροποίηση των διαμαρτυριών μας ενώνοντας την φωνή της δίκαιης διαμαρτυρίας μας με τιςμαζικές φωνές των διαμαρτυριών του κλάδου Φ / Β ολόκληρης της Ελλάδος που έχει ήδη πτωχεύσει και οδεύει προς καταστροφή.
Επειδή θεωρούμε ότι η ισχύς έρχεται εν τη ενώσει , δημιουργεί προσδοκίες και καλλίτερες προοπτικές τοποθετούμεθα ως εξής:
• Δεν πρέπει να αναλωνόμαστε σε αντιδικίες διότι έχουμε κοινά συμφέροντα και ο στόχος μας είναι ο ίδιος. Εξ άλλου τα ίδια έχουμε διαπιστώσει στις συναντήσεις της Ομοσπονδίας. Κινούμεθα ολλοι στον ιδιο δρόμο και ο αγώνας είναι κοινός .
• Είναι πολύ άδικο να λασπολογούμε κατά ανθρώπων που ανάλωσαν χρόνο και χρήματα προκειμένου να ενωθούν χιλιάδες φωνές και να στηριχθούν τα δίκαια αιτήματα μας. Όσοι λασπολογούν ανονυμως εκ του ασφαλούς διαστρεβλώνουν την αλήθεια και τορπιλίζουν την δίκαιη προσπάθεια χιλιάδων απεγνωσμένων ανθρώπων που χάνουν τις οικονομίες μιας ολόκληρης ζωής. Κύριοι προσπαθήστε να δομήσετε αντί να αποδομήσετε, εκτός εάν εκπροσωπείτε άλλα σκοτεινά συμφέροντα , διαφορετικά από τα δικά μας συμφέροντα , των μελλών του Συλλόγου μας που εκπροσωπούμε .
Είναι γεγονός ότι στην Βόρεια Ελλάδα, υπάρχουν πια πολλές εκατοντάδες μέλη, μέσω των τοπικών συλλόγων. Ίσως η προσπάθεια μας, δημιουργίας ενιαίου συλλογικού οργάνου της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ που θέσαμε σε προτεραιότητα να φοβίζει ορισμένους.
Ελπίζουμε ότι όλοι μας θα παραμερίσουμε τις προσωπικές φιλοδοξίες και συμφέροντα μας για να αγωνιστούμε θετικά από κοινού ενώνοντας τις δυνάμεις μας μέχρι να επιτύχουμε τον κοινό στόχο μας .
Σ.Π.Η.Ε.Φ. Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ»