Σημαντική αύξηση των νέων φωτοβολταϊκών σε Ιωάννινα και Θεσπρωτία
Έντονη κινητικότητα καταγράφηκε από τον περασμένο Νοέμβριο έως και το Μάρτιο στις εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών στους νομούς Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την εφημερίδα της Ηπείρου «ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ», μαζί με τα μικρά φωτοβολταϊκά σε στέγες σπιτιών που είναι περίπου 750 και τα μεγαλύτερα ιδιωτών ή επιχειρήσεων, τα συνδεδεμένα με το δίκτυο της ΔΕΗ φωτοβολταϊκά αγροτών από 11 που ήταν μέχρι το περασμένο καλοκαίρι, έφτασαν τα 110 σήμερα, με περίοδο... έξαρσης των συνδέσεων μετά το νέο μνημόνιο του περασμένου Νοεμβρίου.
Κι αυτό γιατί είχε δοθεί προθεσμία από την τρόικα μέχρι τις 12 Μαρτίου για να γίνουν συνδέσεις με την παλιά και συμφέρουσα τιμή ανά κιλοβατώρα και όσοι είχαν σκοπό να επενδύσουν, το έκαναν εντός της προθεσμίας. Σε αυτή την αρκετά θετική εξέλιξη για τους ίδιους τους αγρότες, φαίνεται ότι συνέβαλε και η άρση εμποδίων για τη δανειοδότηση των επενδύσεων αυτών από τις τράπεζες και κυρίως από την πρώην ΑΤΕ που, πλέον, ανήκει στον όμιλο της τράπεζας Πειραιώς.