Περ. Πελοποννήσου: Να διαχειρίζονται οι Δήμοι τον αέρα, τον ήλιο και τα σκουπίδια
Με ομόφωνο ψήφισμα της η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Πελοποννήσου καταγγέλλει την περικοπή των ΚΑΠ από την κεντρική κυβέρνηση και προτείνει προς το Έκτακτο Συνέδριο της ΚΕΔΕ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 30 Αυγούστου, κλείσιμο των δήμων από 1-3 ημέρες και νέο Έκτακτο Συνέδριο μέσα στον Σεπτέμβριο, προκειμένου να επανεξεταστεί η κατάσταση.
O αντιπρόεδρος της ΠΕΔ, δήμαρχος Άργους-Μυκηνών, Δημήτρης Καμπόσος,πρότεινε, και έγινε δεκτό από τα μέλη της γενικής συνέλευσης, που συνεκλήθη στην Τρίπολη, να ζητηθεί από την κυβέρνηση να δοθεί η δυνατότητα στους δήμους να παράγουν τη δική τους ενέργεια και να την πωλούν με χαμηλά κοστολόγια μέσα από τα φωτοβολταϊκά, τα αιολικά πάρκα, αλλά και επιπλέον να διαχειρίζονται τα απορρίμματα.
«Να μην τους επιτρέψουμε να μας οδηγήσουν στην επαιτεία», τόνισε.
«Γιατί να διαχειρίζονται τον αέρα, τον ήλιο και τα σκουπίδια οι ιδιώτες, και όχι οι δήμοι ώστε να μπορούν να τα βγάλουν πέρα σε αυτή την κρίση;», αναρωτήθηκε ο δήμαρχος.