Οριστικά παρελθόν το "Desertec"
Την οριστική εγκατάλειψη του φιλόδοξου project “Desertec” επιβεβαίωσε ο CEO του project, CEO Paul van Son.
Ως γνωστόν, το σχέδιο στόχευε στην παραγωγή ενέργειας από φωτοβολταϊκά στη Σαχάρα και κατόπιν στην εξαγωγή της στην Ευρώπη
Όπως παραδέχθηκε ο van Son, η Ευρώπη μπορεί να προμηθεύθεί από εγχώριες πηγές τις απαιτούμενες ποσότητες ενέργειας και ως εκ τούτου μόνο ένα μικρό μέρος της παραγόμενης στην Αφρική ενέργειας θα μπορούσε να κατευθυνθεί στις ευρωπαϊκές χώρες.
Σημειώνεται ότι το αρχικό σχέδιο προέβλεπε ότι το ποσοστό της εξαγόμενης «πράσινης» ενέργειας από την Αφρική θα ανερχόταν σε 20%, κάτι το οποίο ο ίδιος ο CEO του project παραδέχεται ότι δεν είναι εφικτό.
«Ειλικρινά, πριν από 4 χρόνια το Desertec είχε να κάνει μόνο με την εξαγωγή ενέργειας από τη Βόρεια Αφρική. Εγκαταλείψαμε αυτή τη μονοδιάστατη σκέψη», ανέφερε συγκεκριμένα.