Οκ από την Ισπανική Γερουσία για φόρο στις ΑΠΕ
Η ισπανική Γερουσία ενέκρινε νομοσχέδιο που επιδιώκει να εισαγάγει νέες μεταρρυθμίσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Ο εν λόγω νόμος θα υποβληθεί τώρα στην ισπανική Βουλή για περαιτέρω έγκριση. Μεταξύ άλλων, ο νόμος προβλέπει φόρο 6% για την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από όλους τους τύπους των εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ισπανία.
Τα σωματεία και οι οργανώσεις ΑΠΕ της Ισπανίας, ισχυρίζονται ότι η προτεινόμενη φορολογική νομοθεσία, θα καθιστούσε αδύνατο για κάποιες επιχειρήσεις φωτοβολταϊκών να εξοφλήσουν τα χρέη χρηματοδότησης του εκάστοτε έργου.
Ενας φόρος της τάξης του 6% θα μπορούσε να επιβαρύνει μέχρι και 35% το κύκλο εργασιών των εταιρείων που ασχολούνται με τις ΑΠΕ, τη στιγμή που ήδη από το 2010 ισχύει μέτρο που επιβαρύνει τα έσοδα των παραγωγών φ/β κατά 30%.