«Όχι» σε δασμούς στα κινεζικά φ/β και από το Ην. Βασίλειο
Ένας ακόμη σύμμαχος προστέθηκε στην «εκστρατεία» κατά της επιβολής δασμών στις εισαγωγές κινεζικών φωτοβολταϊκών στην Ευρώπη.
Πρόκειται για την Ένωση Βιομηχανιών Φωτοβολταϊκών του Ηνωμένου Βασιλείου (STA), η οποία εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στη λήψη ενός τέτοιου μέτρου από την Κομισιόν.
Μάλιστα, η Ένωση έστειλε επιστολή προς τον ευρωπαίο Επίτροπο Εμπορίου, Karel De Gucht, στην οποία διατυπώνει με τον πλέον σαφή τρόπο τις ενστάσεις της.
Όπως ειδικότερα υποστηρίζουν τα μέλη της ένωσης, η επιβολή δασμών στα κινεζικά φ/β πάνελ που εισάγονται στην Ευρώπη, μέτρο το οποίο θα αυξήσει κατακόρυφα τις τιμές, όχι μόνο δε θα οδηγήσει σε όφελος την εγχώρια βιομηχανία, αλλά αντιθέτως να είναι επιζήμια.
Τονίζουν μάλιστα ότι ήδη, ακόμα και οι συζητήσεις για πιθανή επιβολή αντισταθμιστικών δασμών, έχει αρχίσει να δημιουργεί αβεβαιότητα και πιέσεις στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις φωτοβολταϊκών.
Σημειώνεται ότι εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο, την αντίθεσή τους έχουν εκφράσει ενώσεις φωτοβολταϊκών από χώρες όπως η Ιταλία, η Ρουμανία, η Πολωνία, η Ουγγαρία και η Σουηδία.