Μετά το 2014 ο νόμος για τις ΑΠΕ στην Πολωνία
Μετά το 2014 αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το πολυαναμενόμενο νομοσχέδιο για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας της Πολωνίας.
Αυτό υποστηρίζει η εταιρία φωτοβολταϊκών FreeLight Polska, επικαλούμενη κυβερνητικές πηγές.
Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, το οποίο αναμένεται να δώσει ώθηση στον κλάδο, προς το παρόν βρίσκεται υπό συζήτηση στο υπουργικό συμβούλιο της χώρας ενώ σύντομα αναμένεται να υποβληθεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Η FreeLight Polska πάντως εκφράζει παράλληλα φόβους ότι ενδέχεται να υπάρξουν αρνητικές τροποποιήσεις όσον αφορά τις επιδοτήσεις των φωτοβολταϊκών, καθώς υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των μελών της κυβέρνησης.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM