Ιταλία: Επέκταση του net metering και σε μεγαλύτερα φ/β ζητά η βιομηχανία
Την επέκταση του συστήματος net metering και για φωτοβολταϊκά με ισχύ μεγαλύτερη των 200 kw ζητά η ιταλική βιομηχανία φωτοβολταϊκών από την κυβέρνηση της χώρας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ενώσεις Gifi, Assosolare and Aper, η επέκταση του συστήματος για φωτοβολταϊκά έως 1 μεγαβατ θα βοηθούσε στην ανάπτυξη του τομέα της ηλιακής ενέργειας της Ιταλίας, σε μία περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τον κλάδο.
Προς το παρόν πάντως, όπως προκύπτει από όσα ανακοίνωσε η Ιταλική Αρχή Ενέργειας, AEEG, το net metering και για το 2013, όπως και το 2012, θα ισχύει μόνο για τα συστήματα κάτω των 200 κιλοβάτ.
Οι ρυθμίσεις που ανακοίνωσε, ωστόσο, η αρχή, προβλέπουν απλοποιημένες διαδικασίες για τον υπολογισμό των πιστώσεων από την παραγωγή ρεύματος από φ/β.