Ιδρύθηκε ο σύλλογος αγροτικών φωτοβολταϊκών Ηπείρου

Ιδρύθηκε ο σύλλογος αγροτικών φωτοβολταϊκών Ηπείρου

Ιδρύθηκε ο σύλλογος αγροτικών φωτοβολταϊκών Ηπείρου
29 04 2013 | 09:19

Τη δημιουργία συλλόγου αποφάσισε την Παρασκευή, 26 Απριλίου, η συνέλευση των αγροτών της Ηπείρου που επένδυσαν στα φωτοβολταϊκά.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, ο σύλλογος ιδρύεται για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο οργάνωσης και προάσπισης των δικαιωμάτων των αγροτών της Ηπείρου που επένδυσαν στα φωτοβολταϊκά. 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM