Η Ρουμανία αποκτά το 1ο της “μεγάλο” φ/β σύστημα

Η Ρουμανία αποκτά το 1ο της “μεγάλο” φ/β σύστημα

Η Ρουμανία αποκτά το 1ο της “μεγάλο” φ/β σύστημα
23 08 2012 | 10:51

Η κοινή συνεργασία της ρουμανικής κατασκευαστικής εταιρείας SC Constructim SA και της ισπανικής κατασκευάστριας εταιρείας φωτοβολταϊκών συστημάτων Siliken SA απέδωσε.

Η Ρουμανία εγκαινίασε την πρώτη της και μεγαλύτερη φωτοβολταϊκή της μονάδα στα δυτικά της χώρας.

Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 2 εκατ. δολαρίων και για ένα έργο δυναμικότητας 1 MW κοντά στην πόλη Buzias.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM