Γερμανία: Υποδιπλασιασμό των νέων φ/β αναμένει ο υπουργός Ενέργειας

Γερμανία: Υποδιπλασιασμό των νέων φ/β αναμένει ο υπουργός Ενέργειας

Γερμανία: Υποδιπλασιασμό των νέων φ/β αναμένει ο υπουργός Ενέργειας
23 11 2012 | 14:37

Μείωση των νέων εγκαταστάσεων φωτοβολταϊκών κατά το ήμισυ αναμένει για το 2013 ο υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας, Peter Altmaier, λόγω των περικοπών που έχει πειβάλει η κυβέρνηση στις ταρίφες.

Συγκεκριμένα, ο Altmaier εκτιμά ότι μέσα στο επόμενο έτος στη Γερμανία θα εγκατασταθούν από 3,5 GW έως 4 GW νέας ισχύος, κάτι το οποίο, σύμφωνα με τον ίδιο, αποδεικνύει ότι οι μεταρρυθμίσεις έχουν αρχίσει να φέρνουν αποτελέσματα.

Ήδη, σύμφωνα με το γερμανό αξιωματούχο, τον Οκτώβριο οι νέες εγκαταστάσεις ανήλθαν σε ένα «λογικό επίπεδο».

Στόχος πάντως της γερμανικής κυβέρνησης είναι η ετήσια αύξηση της φ/β ισχύος να μην ξεπερνά τα 3,5 γιγαβάτ.

Σημειώνεται ότι το 2010 και το 2011, η νέα ισχύς είχε φτάσει τα 7 γιγαβάτ το χρόνο ενώ και για το 2012 οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 7,5 νέα γιγαβάτ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM