Επενδύει στην Φ/Β ενέργεια η ιαπωνική κυβέρνηση
Την πρόθεσή του να στηρίξει έμπρακτα την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων σε ολόκληρη την Ιαπωνία, εξέφρασε το υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της χώρας.
Σύμφωνα με το Businessweek, το κράτος θα χορηγήσει δάνεια, μέσω της κρατικής Τράπεζας Ανάπτυξης της Ιαπωνίας, σε ιδιοκτήτες κατοικιών που θα παραχωρήσουν χώρους εγκατάστασης Φ/Β πάνελς.
Η απόφαση αυτή θα «ανταμείβεται» από το κράτος με περίπου 10.000-20.000 γιέν ετησίως, ενώ οι επιχειρήσεις ηλιακών συστημάτων θα μπορούν μεταπουλούν την παραγόμενη ενέργεια στο εθνικό δίκτυο της χώρας.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM