Αδαμίδης: Καταστροφικό για ολόκληρο τον όμιλο ΔΕΗ το σχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ
Αρνητική χαρακτήρισε την εξέλιξη που σημειώθηκε τις τελευταίες μέρες σχετικά με το σχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ, ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ Γιώργος Αδαμίδης.
Ο κ. Αδαμίδης τόνισε πως η Κυβέρνηση αυτό που παρουσιάζει ως συμφωνία και επιτυχία σχετικά με το 51% του ΑΔΜΗΕ παραμένει στο δημόσιο, δεν προκύπτει από πουθενά.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM