Αδαμίδης: Καταστροφικό για ολόκληρο τον όμιλο ΔΕΗ το σχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ

Αδαμίδης: Καταστροφικό για ολόκληρο τον όμιλο ΔΕΗ το σχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ

Αδαμίδης: Καταστροφικό για ολόκληρο τον όμιλο ΔΕΗ το σχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ
15 12 2015 | 08:08

Αρνητική χαρακτήρισε την εξέλιξη που σημειώθηκε τις τελευταίες μέρες σχετικά με το σχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ, ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ Γιώργος Αδαμίδης.

Ο κ. Αδαμίδης τόνισε πως η Κυβέρνηση αυτό που παρουσιάζει ως συμφωνία και επιτυχία σχετικά με το 51% του ΑΔΜΗΕ παραμένει στο δημόσιο, δεν προκύπτει από πουθενά.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM