Οι νέες κυρώσεις στη Μόσχα φέρνουν πτώση στις μετοχές Rosneft και Novatek

Οι νέες κυρώσεις στη Μόσχα φέρνουν πτώση στις μετοχές Rosneft και Novatek

Οι νέες κυρώσεις στη Μόσχα φέρνουν πτώση στις μετοχές Rosneft και Novatek
17 07 2014 | 10:14

Η επιβολή κυρώσεων από μέρους των ΗΠΑ και της ΕΕ οδήγησε σε πτώση την πορεία των μετοχών των ρωσικών Rosneft και Novatek. (Διαβάστε εδώ περισσότερα: Νέες κυρώσεις από ΗΠΑ, ΕΕ - «Παγώνουν» τα περιουσιακά των Gazprombank και Rosneft)

Ειδικότερα, οι μετοχές της Rosneft σημείωσαν πτώση κατά 6% μέσα σ΄ ένα λεπτό από την έναρξη των συναλλαγών, ενώ αυτές της Novatek, της δεύτερης ρωσικής εταιρείας παραγωγής φυσικού αερίου, σημείωσαν πτώση κατά 5,5%.

Σημειώνεται ότι η ισοτιμία του ρουβλίου έναντι του δολαρίου σημείωσε πτώση κατά 1%.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM