Γ. Περιστέρης: «Ζητήσαμε μέτρα για τον ενεργειακό τουρισμό»  - Τι είπε στη ΓΣ  ο πρόεδρος και ο CEO της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για το CCGT Κομοτηνής και τα PPAs της ΗΡΩΝ

Γ. Περιστέρης: «Ζητήσαμε μέτρα για τον ενεργειακό τουρισμό» - Τι είπε στη ΓΣ ο πρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για το CCGT Κομοτηνής και τα PPAs της ΗΡΩΝ

Γ. Περιστέρης: «Ζητήσαμε μέτρα για τον ενεργειακό τουρισμό»  - Τι είπε στη ΓΣ  ο πρόεδρος και ο CEO της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για το CCGT Κομοτηνής και τα PPAs της ΗΡΩΝ

Την αντίθεση του εξέφρασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κ. Γιώργος Περιστέρης για την ανεμπόδιστη μετακίνηση των οφειλετών ληξιπρόθεσμων λογαριασμών ρεύματος από πάροχο σε πάροχο.

Ο κ. Περιστέρης ερωτηθείς χθες στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των μετόχων της εισηγμένης υποστήριξε πως «το ισχύον πλαίσιο δεν προσφέρει τίποτα στην πιστωτική ηθική. Για κάποιο αδιανόητο για εμάς λόγος έπαψε να ισχύει το δίκαιο μέτρο της αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών προκειμένου κάποιος να αλλάξει πάροχο. Ήταν δίκαιο το μέτρο γιατί δεν γινόταν κατάχρηση με τον ενεργειακό τουρισμό», σημείωσε και τόνισε: «Έχουμε ζητήσει μέτρα. Αλλά δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε».

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναφέρθηκε και στην υπό κατασκευή μονάδα ηλεκτροπαραγωγής σε κοινοπραξία με τη Motor Oil στην Κομοτηνή. Είπε ότι η μονάδα θα είναι σε εμπορική λειτουργία το 2024, ενώ μνεία έκανε και για την εταιρεία ΗΡΩΝ και το πρόσφατο PPA που σύναψε με τη ΔΕΗ και τη Βιοχάλκο: «Η τριγωνική αυτή συμφωνία εγκαινιάζει και την Ελλάδα τα διμερή συμβόλαια. Τα PPAs εξασφαλίζουν σε όλες τις πλευρές τους προμηθευτές, τους παραγωγούς και τους καταναλωτές μία καλή ορατότητα για τις τιμές». Και θύμισε: Στη διάρκεια της κρίσης υπήρχαν μέρες όπου οι τιμές του φυσικού αερίου είχαν άλματα 100% ακόμη και στη διάρκεια ενός 24ωρου. Συνεπώς τα PPAs είναι μία ασφάλεια που παρέχουν οι παραγωγοί και οι προμηθευτές».

Οι ΑΠΕ

Ο κ. Περιστέρης αναφέρθηκε και στον τομέα των ΑΠΕ και της αποθήκευσης ενέργειας.

Μιλώντας στους μετόχους επισήμανε: «Στον τομέα της ενέργειας η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο κορυφαίος Έλληνας επενδυτής στην παραγωγή και αποθήκευση καθαρής ενέργειας με εγκατεστημένη ισχύ που μέχρι το φθινόπωρο θα ξεπεράσει τα 1.200 MW, μέχρι το 2026 θα διαμορφωθεί σε 3.000 MW και πριν το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας θα έχει φτάσει τα 6 GW».

«Επιπλέον», συνέχισε, «προχωράει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η κατασκευή του πολύ σημαντικού για το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας έργου της μεγάλης αποθήκευσης στην Αμφιλοχία (680 MW), ενώ σημαντική ισχύς νέων έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό (κυρίως φωτοβολταϊκών) είναι έτοιμα προς κατασκευή».

Και κατέληξε: «Εν ολίγοις, από περίπου 900 MW στο τέλος του 2022, με την προσθήκη του Καφηρέα και της Αμφιλοχίας μόνο, η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή προβλέπεται να έχει υπερδιπλασιάσει την εγκατεστημένη ισχύ της μέσα σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα, να την έχει τριπλασιάσει μέχρι το 2026 και να την έχει εξαπλασιάσει μέχρι το 2029». 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM