To Κρεμλίνο θεωρεί παράνομες πιθανές νέες κυρώσεις των ΗΠΑ για τον αγωγό Nord Stream 2
Το Κρεμλίνο δήλωσε ότι οι πιθανές νέες κυρώσεις που προτίθενται να επιβάλουν οι ΗΠΑ σε σχέση με τον Nord Stream 2 είναι παράνομες και λανθασμένες, ειδικά σε μια εποχή που η Μόσχα και η Ουάσινγκτον προσπαθούν να αποκαταστήσουν τον διάλογο.
«Οι κυρώσεις σε σχέση με τον Nord Stream 2, συνιστούν συνέχεια της γνωστής γλώσσας των κυρώσεων από την οποία δεν μπορεί πεισματικά να απαλλαγεί η Ουάσιγκτον. Είναι η αγαπημένη γλώσσα της Ουάσιγκτον» δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου του Ρώσου προέδρου Ντμίτρι Πεσκόφ.
Είναι αυτονόητο, συνέχισε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, ότι η Μόσχα αντιμετωπίζει το ζήτημα αυτό εντελώς αρνητικά. «Μιλήσαμε αρκετές φορές γι’ αυτό. Το θεωρούμε παράνομο και λανθασμένο, πολύ περισσότερο που τίθεται με φόντο τις εντατικές προσπάθειες να αναπτυχθεί ο χαμένος διάλογος» κατέληξε ο Πεσκόφ.