Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Η VW αυξάνει τους στόχους της σε ό,τι αφορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο Όμιλος Volkswagen αυξάνει την παραγωγή παγκοσμίως των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, βάζοντας στα πλάνα του ακόμη περισσότερα μοντέλα, ενώ παράλληλα προειδοποιεί πως η επέλαση των EV θα οδηγήσει σε περικοπές θέσεων εργασίας.

Ο όμιλος με 12 μάρκες, ο οποίος περιλαμβάνει τα Audi, Porsche και Bentley, σχεδιάζει να βάλει στην παραγωγή 70 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα την επόμενη δεκαετία, με στόχο να βάλει στην αγορά στο ίδιο χρονικό διάστημα 22 εκατομμύρια τέτοια οχήματα. Η προηγούμενη σχετική ανακοίνωση του VW Group μιλούσε για κατασκευή 20 ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως μέχρι το 2025 που θα αντιστοιχούσαν σε 50 διαφορετικά μοντέλα.

Ο διευθύνων σύμβουλος του VW Group, ο Herbert Diess, επανέλαβε τη δέσμευση της αυτοκινητοβιομηχανίας να πετύχει μια «ισορροπία ουδέτερου CO2» σε όλους τους τομείς, από τον στόλο των αυτοκινήτων της μέχρι τη διαδικασία παραγωγής έως και αυτήν τη διοίκηση μέχρι το 2050.

«Η Volkswagen αναλαμβάνει την ευθύνη σε σχέση με τις βασικές τάσεις του μέλλοντος - ειδικά σε σχέση με την προστασία του κλίματος. Οι στόχοι της Συμφωνίας των Παρισίων αποτελούν το μέτρο μας», δήλωσε ο Diess στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Για να πληρώσει για την παγκόσμια μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα, η VW έχει θέσει επιθετικούς οικονομικούς στόχους για τη βελτίωση της απόδοσης και των επιδόσεων σε όλη την εταιρεία, δήλωσε ο Diess.

Η VW σχεδιάζει να μειώσει τις μέσες εκπομπές CO2 από τα νέα της οχήματα κατά 30% μέχρι το 2025 και 40% μέχρι το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2015, ανέφερε.

Τα εμπορικά σήματα της VW Group θα αρχίσουν να παρουσιάζουν  τα νέα τους ηλεκτρικά μοντέλα φέτος. Η Audi ξεκίνησε αυτό το μήνα τις πωλήσεις του ηλεκτρικού SUV της e-tron στην Ευρώπη. Η Porsche θα παρουσιάσει το Taycan, το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, το Σεπτέμβριο. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους I.D. hatchback και I.D. Ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν την επόμενη χρονιά και με τα σήματα των Skoda και Seat.

Ο Diess ξεκαθάρισε πως «κατά την άποψή μας, δεν υπάρχει εναλλακτική λύση στην ηλεκτρική κινητικότητα τις επόμενες δεκαετίες».Οι πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις πρέπει να ενώσουν την προσοχή τους ώστε να μεταβούμε στην ηλεκτρονική κινητικότητα, προκειμένου να δημιουργήσουν την κρίσιμη μάζα και τις ζωτικής σημασίας υποδομές ».

Για πετύχει αυτό, ο Diess δήλωσε ότι οι κοινωνίες σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να εγκαταλείψουν τον άνθρακα και να βασίζονται σε ενέργεια χωρίς CO2. Η VW μετατρέπει το γιγάντιο εργοστάσιό της στο Wolfsburg έτσι ώστε αυτό να «απεξαρτηθεί πλήρως» από τον άνθρακα και να τροφοδοτείται κατά 100% από φυσικό αέριο, αλλά αυτό το έργο θα πάρει πολλά χρόνια έως ότου ολοκληρωθεί.

Θα χαθούν θέσεις εργασίας

Ο μετασχηματισμός της VW σε μάρκα με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα οδηγήσει σε περικοπές θέσεων εργασίας, δήλωσε ο Diess.

«Η πραγματικότητα είναι ότι η παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου συνεπάγεται περίπου 30% λιγότερη προσπάθεια από ό, τι αυτή ενός αντίστοιχου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να κάνουμε περικοπές θέσεων εργασίας και η επίτευξη αυτού του στόχου θα είναι δύσκολη και θα επιτευχθεί μέσα από προγράμματα εθελουσίας εξόδου αλλά και μερικής απασχόλησης».

Η Diess δήλωσε ότι ο ηλεκτρικός μετασχηματισμός της VW θα περιλαμβάνει έναν εσωτερικό μετασχηματισμό της εταιρείας που θα πρέπει να είναι ταχύτερη στην παραγωγή, πιο ευέλικτη στις αποφάσεις και να δώσει έμφαση σε ανάπτυξη λογισμικών.  

(drive.gr)



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα