Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Δίκτυο καταστημάτων από την ΗΡΩΝ σε όλη την Ελλάδα – Θα «στήσει» 15 σημεία εξυπηρέτησης εντός 12 μηνών

Θοδωρής Παναγούλης

Με έντονο ρυθμό φαίνεται ότι μπαίνει η ΗΡΩΝ στη νέα τακτική, την οποία ακολουθούν, ο ένας μετά τον άλλο, οι εναλλακτικοί προμηθευτές, δηλαδή στο άνοιγμα καταστημάτων με τη «σημαία» της εταιρείας.

Σύμφωνα με όσα δήλωσαν στους δημοσιογράφους στελέχη της καθετοποιημένης επιχείρησης κατά τα εγκαίνια του καταστήματος στην Αθήνα, στην οδό Κηφισίας 140, μέσα στο επόμενο 12μηνο η ΗΡΩΝ θα έχει δημιουργήσει συνολικά ένα δίκτυο από 15 ιδιόκτητα καταστήματα (έχει ήδη ένα στη Θήβα και ένα στο Ηράκλειο της Κρήτης), εκ των οποίων τα 3 στην Αθήνα (Αμπελόκηποι, Περιστέρι και Νότια Προάστια) και τα υπόλοιπα σε άλλες πόλεις της χώρας. Το δίκτυο αυτό θα αναπτύσσεται παράλληλα με τις εμπορικές συνεργασίες που διατηρεί η εταιρεία με τον ΟΠΑΠ και τη Wind.

Σύμφωνα με τα στελέχη της ΗΡΩΝ, η έρευνά τους έχει δείξει ότι ο Έλληνας καταναλωτής αξιολογεί πολύ θετικά τη δυνατότητα να έχει απευθείας πρόσβαση, με φυσική παρουσία, στους εκπροσώπους του προμηθευτή του.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ΗΡΩΝ προχωρά στη δημιουργία του δικτύου καταστημάτων, παρά το γεγονός ότι τα λειτουργικά έξοδα είναι μεγάλα και τα προσδοκώμενα έσοδα περιορισμένα. «Υπό κανονικές συνθήκες δεν δικαιολογείται μια τέτοια επένδυση, αλλά ακόμα ο χώρος είναι υπό διαμόρφωση και η ΗΡΩΝ είναι μια εταιρεία που έχει πάρει την απόφαση να πρωταγωνιστεί. Συνεπώς συνεχίζουμε να επενδύουμε ισχυροποιώντας το brand μας, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες μας στον καταναλωτή και χτίζοντας θέσεις και υγιές πελατολόγιο» αναφέρει, μιλώντας στο energypress, ο πρόεδρος της εταιρείας Γιώργος Κούβαρης.

Ας σημειωθεί ότι στα καταστήματα της ΗΡΩΝ θα εισαχθεί, σταδιακά, και η πώληση άλλων προϊόντων που σχετίζονται με το ρεύμα και το αέριο.

(Στη φωτογραφία αριστερά ο Διευθύνων Σύμβουλος ΗΡΩΝ κος Γιώργος Δανιόλος και δεξιά ο Πρόεδρος του ΔΣ ΗΡΩΝ κύριος Γιώργος Κούβαρης).

 

Στο Δελτίο Τύπου της εταιρείας αναφέρεται:

Ο ΗΡΩΝ σε νέα πελατοκεντρική στρατηγική

 

Το 1ο κατάστημα στην Αθήνα εγκαινίασε τη Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2019, ο όμιλος ΗΡΩΝ ενεργοποιώντας τη νέα στρατηγική του με κέντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του σε ηλεκτρικό ρεύμα, φυσικό αέριο και ηλεκτροκίνηση.

Στο κατάστημα ΗΡΩΝ μπορεί κανείς να επιλύσει απορίες του γύρω από θέματα διαχείρισης και εξοικονόμησης ενέργειας, να επιλέξει πρόγραμμα παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου για το σπίτι ή την επιχείρησή του με τους συμφερότερους όρους, καθώς και να φορτίσει δωρεάν το ηλεκτροκίνητο όχημά του. Επίσης, στο κατάστημα ΗΡΩΝ προσφέρονται ολοκληρωμένες λύσεις smart home αλλά και προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης για εταιρικούς πελάτες. 

Στα εγκαίνια παρέστησαν εκπρόσωποι των μετόχων ΗΡΩΝ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ENGIE, πελάτες, συνεργάτες, άνθρωποι από το χώρο της τηλεόρασης και του κινηματογράφου και πολλοί φίλοι της εταιρείας.

Ο κ. Γ. Κούβαρης, Πρόεδρος και ο κ. Γ. Δανιόλος, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ΗΡΩΝ ευχαρίστησαν τους παρευρισκόμενους και εξέφρασαν τη χαρά τους για τα εγκαίνια «μιας νέας στρατηγικής με κέντρο τον πελάτη» που σηματοδοτεί το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της εταιρείας στην Αθήνα.

Στο χαιρετισμό του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, κ. Γιώργος Δανιόλος, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το 1ο μας κατάστημα στην Αθήνα σηματοδοτεί την στρατηγική μας για ένα καθαρότερο περιβάλλον με κέντρο τον πελάτη. Ο Ήρων, ως κορυφαίος όμιλος παραγωγής και εμπορίας ενέργειας, έρχεται ακόμα πιο κοντά στις ανάγκες των πελατών μας για εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου σε θέματα εξοικονόμησης ενέργειας, για το σπίτι ή την επιχείρησή τους. Ταυτόχρονα, πρωτοπορεί στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, με την υπηρεσία EcoMove που απευθύνεται σε εταιρικούς πελάτες που θέλουν ηλεκτροκίνητο στόλο αυτοκινήτων για να συμβάλουν, μέσα από τον όμιλο Ήρων, στη μείωση του ενεργειακού τους αποτυπώματος.»

-------------

Διαβάστε εδώ τι σχεδιάζουν, όσον αφορά το άνοιγμα καταστημάτων, οι υπόλοιπες εταιρείες προμήθειας.

Τι προσφέρουν τα καταστήματα:

Όπως αναφέρουν στελέχη των εταιρειών προμήθειας, η δημιουργία καταστημάτων στις αγορές ρεύματος και φυσικού αερίου αποδίδεται στους ακόλουθους, κυρίως, λόγους:

1.       Στην ανάγκη ενίσχυσης του brand και εμπέδωσής του σε όλο και περισσότερους καταναλωτές. Οι τελευταίοι θέλουν να ξέρουν τις ιδιωτικές εταιρίες να τις γνωρίζουν μέσα από σημεία πώλησης.

2.      Στον ανταγωνισμό της ΔΕΗ. Η δημόσια εταιρία πέραν του πολυετούς ισχυρού και μέχρι πρότινος μοναδικού ονόματος στην αγορά ρεύματος, έχει παρουσία με τα καταστήματα της στην Ελλάδα.

3.       Στην παροχή εξειδικευμένης εξυπηρέτησης που δεν είναι εύκολο να δώσουν οι συνεργαζόμενες αλυσίδες λιανικής. Όπως για παράδειγμα η επεξήγηση λογαριασμών, ή ακόμη και διακανονισμοί πληρωμής.

4.       Στην πώληση εξειδικευμένων ενεργειακών υπηρεσιών. Για παράδειγμα λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, χορήγηση πράσινων πιστοποιητικών σε επιχειρήσεις.

5.       Στην αντιμετώπιση περιορισμών που θέτει το GDPR για την τηλεφωνική προσέγγιση πελατών.   



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα