Αδαμίδης: Η ΔΕΗ είναι ακρωτηριασμένη

Αδαμίδης: Η ΔΕΗ είναι ακρωτηριασμένη

Αδαμίδης: Η ΔΕΗ είναι ακρωτηριασμένη
07 07 2017 | 13:49

Κριτική άσκησε ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Γιώργος Αδαμίδης κατά τη σημερινή συνέλευση της ΔΕΗ για τον ιδιοκτησιακό διαχωρισμό του ΑΔΜΗΕ και την πώληση των λιγνιτικών μονάδων της Επιχείρησης.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε: "Η ΔΕΗ είναι ακρωτηριασμένη. Έχει μείνει με το ένα πόδι της τον ΔΕΔΔΗΕ και τώρα αφαιρείται και το 40% του σώματος της". Παράλληλα, ο κ. Αδαμίδης ανήγγειλε αντιδράσεις κατά την επικείμενη επίσκεψη του Πρωθυπουργού την Τετάρτη στην Κοζανη. Μάλιστα σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ δεν αποκλείεται το περιφερειακό συμβούλιο να παραιτηθεί.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM