Στο συνέδριο “Investing in Energy 2015” συμμετείχε η ΔΕΠΑ
Την Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το συνέδριο “Investing in Energy 2015”.
Στο συνέδριο χαρτογραφήθηκαν οι τρέχουσες εξελίξεις και οι ευκαιρίες ανάπτυξης που αναδεικνύονται στο χώρο της Ενέργειας και των νέων ενεργειακών υποδομών, προκειμένου να ενισχυθεί η στρατηγική και οικονομική θέση της χώρας, με ζητούμενο την εξασφάλιση αξιόπιστης και φθηνής ενέργειας στους καταναλωτές. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας εκπροσώπησε με ομιλία ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος, κ. Γιάννης Τσιρώνης.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM