Νέος CEO για τη Siemens στο Ηνωμένο Βασίλειο
Τον Jürgen Maier όρισε ως το νέο της CEO για το Ηνωμένο Βασίλειο η Siemens.
Ο Maier μέχρι πρότινος ήταν επικεφαλής του τομέα βιομηχανίας της Siemens στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η ανάληψη των νέων του καθηκόντων θα ξεκινήσει την 1η Ιουλίου.
Ο Maier αντικαθιστά τον Roland Aurich, ο οποίος συνταξιοδοτείται.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM