Ενεργειακές επενδύσεις 30 δισ. στη Ρουμανία την προσεχή 20ετία

Ενεργειακές επενδύσεις 30 δισ. στη Ρουμανία την προσεχή 20ετία

Ενεργειακές επενδύσεις 30 δισ. στη Ρουμανία την προσεχή 20ετία
14 05 2014 | 16:42

Μέσα στα επόμενα 15-20 χρόνια ο ενεργειακός τομέας της Ρουμανίας θα χρειαστεί επενδύσεις ύψους 30 δισ. ευρώ ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός και να παρέχει ενεργειακή ασφάλεια.

Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην δημιουργία ενός ταμείου το οποίο θα συμπεριλάβει όλα τα μειοψηφικά μερίδια του Δημοσίου σε ενεργειακούς ομίλους, συνολικού ύψους άνω του 1 δισ. ευρώ.

Επίσης, η κυβέρνηση αναμένει αύξηση της ηλεκτροπαραγωγής κατά 19% μέσα στην επόμενη εξαετία, καθώς θα τεθούν σε λειτουργία νέες μονάδες συνολικής ισχύος 5 GW. Παράλληλα, θα αποσυρθούν παλαιότερες μονάδες που εκπροσωπούν το 25% της ισχύος. Οι νέες επενδύσεις θα χρηματοδοτηθούν εν μέρει από τις πωλήσεις δικαιωμάτων εκπομπών ρύπων, όπως ανακοινώθηκε.

Τέλος, η κυβέρνηση τονίζει ότι σήμερα οι ΑΠΕ καλύπτουν το 21% της ηλεκτροπαραγωγής της χώρας και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή ενέργειας στον τομέα αυτόν μετά τον άνθρακα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM