Γερμανία: Συνεχίζουν να εξαιρούνται από την καταβολή «πράσινου» τέλους οι βιομηχανίες

Γερμανία: Συνεχίζουν να εξαιρούνται από την καταβολή «πράσινου» τέλους οι βιομηχανίες

Γερμανία: Συνεχίζουν να εξαιρούνται από την καταβολή «πράσινου» τέλους οι βιομηχανίες
09 04 2014 | 17:12

Γερμανία και Κομισιόν συμφώνησαν να διατηρηθεί η εξαίρεση των γερμανικών βιομηχανιών από την καταβολή «πράσινου» τέλους, αν και θα περιοριστεί ο αντίκτυπός τους.

Η σχετική συμφωνία αποτελούσε αντικείμενο διαπραγμάτευσης επί μήνες και προβλέπει ότι στο εξής 1600 (από 2100) γερμανικές βιομηχανίες θα απολαμβάνουν στο εξής τις εκπτώσεις στο τέλος ΑΠΕ, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ενέργειας, Σίγκμαρ Γκάμπριελ.

Σημειώνεται ότι πέρυσι οι σχετικές εκπτώσεις ανήλθαν συνολικά σε 5,1 δις. ευρώ και η Κομισιόν εξέτασε κατά πόσο η ρύθμιση αυτή συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό προς τις υπόλοιπες βιομηχανίες της Ε.Ε.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM