Υπερέβη τους στόχους με τις ΑΠΕ η Ρουμανία

Υπερέβη τους στόχους με τις ΑΠΕ η Ρουμανία

Υπερέβη τους στόχους με τις ΑΠΕ η Ρουμανία
24 03 2014 | 14:26

Το 41% άγγιξε το 2013 η συμμετοχή των ΑΠΕ στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στη Ρουμανία, ξεπερνώντας το στόχο του 38% που είχε τεθεί ως το 2020.

Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου Ενέργειας, η Ρουμανία έχει δεσμευτεί ότι το 24% όλης της παραγωγής ενέργειας θα προέρχεται από ΑΠΕ ως το 2020, ενώ η ΡΑΕ της χώρας ανακοίνωσε ότι ο στόχος έχει ήδη επιτευχθεί τον Ιανουάριο του 2014. Στον ηλεκτρισμό, ο στόχος είναι 38% για το 2020 και 35% για το 2015.

Η ρουμανική ΡΑΕ εκτιμά ότι στα τέλη του 2014, η χώρα θα παράγει 6 GW ενέργειας από ΑΠΕ, ποσότητα αυξημένη κατά 40% σε σχέση με τα σημερινά 4.300 MW. Όλα αυτά τη στιγμή που η κυβέρνηση επέλεξε να περιορίσει τα πράσινα πιστοποιητικά που χορηγεί στις μονάδες ΑΠΕ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM