Ακόμα 2 GW φωτοβολταϊκών ανακοίνωσε η Ινδία

Ακόμα 2 GW φωτοβολταϊκών ανακοίνωσε η Ινδία

Ακόμα 2 GW φωτοβολταϊκών ανακοίνωσε η Ινδία
17 02 2014 | 14:04

Τουλάχιστον 2 GW φωτοβολταϊκών πάρκων θα αρχίζουν να κατασκευάζονται στην Ινδία από τον Απρίλιο.

Πρόκειται για ισχύ η οποία θα διπλασιάσει σχεδόν την υφιστάμενη ηλιακή δυναμικότητα της χώρας.

Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομικών της Ινδίας, Palaniappan Chidambaram, η νέα δυναμικότητα θα προέλθει από τέσσερα νέα έργα, ισχύος 500 MW έκαστο.

Τα νέα αυτά έργα που ανακοινώθηκαν σήμερα, σε συνδυασμό με το στόχο που έχει θέσει η Ινδία για τα φωτοβολταϊκά, αναμένεται να οδηγήσουν σε εξαπλασιασμό της φωτοβολταϊκής ισχύος της χώρας μέχρι το 2017, κάτι το οποίο θα οδηγήσει σε μείωση των μπλακ άουτ αλλά και σε μείωση της εξάρτησης από τον άνθρακα και το φυσικό αέριο.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM