Sharp: Κλείνει μονάδα παραγωγής φ/β στο Μέμφις

Sharp: Κλείνει μονάδα παραγωγής φ/β στο Μέμφις

Sharp: Κλείνει μονάδα παραγωγής φ/β στο Μέμφις
24 01 2014 | 15:51

Να τερματίσει τη λειτουργία μονάδας παραγωγής, σε εργοστάσιο συναρμολόγησης που διαθέτει στο Μέμφις του Τενεσί σχεδιάζει η ιαπωνική Sharp, σύμφωνα με το Bloomberg.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η μονάδα θα έχει κλείσει ως τα τέλη Μαρτίου, οδηγώντας εκτός αγοράς εργασίας συνολικά 300 εργαζόμενους. Σε κάθε περίπτωση, αναφέρει το πρακτορείο, ο τελικός αριθμός θέσεων εργασίας που θα φύγει εκτός εργοστασίου θα συμφωνηθεί κατόπιν διαβουλεύσεων με το συνδικάτο εργαζομένων.

Νωρίτερα, η εταιρεία είχε αποκαλύψει ότι σκοπεύει να κλείσει μονάδα 400 MW που διαθέτει στο Wrexham της Ουαλίας, απολύοντας 250 εργαζόμενους.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM