Οι Γάλλοι «φωτοβολταϊκοί» ζητούν περαιτέρω στήριξη από την κυβέρνηση

Οι Γάλλοι «φωτοβολταϊκοί» ζητούν περαιτέρω στήριξη από την κυβέρνηση

Οι Γάλλοι «φωτοβολταϊκοί» ζητούν περαιτέρω στήριξη από την κυβέρνηση
23 01 2014 | 10:36

Λεπτομερές σχέδιο αναζωογόνησης του κλάδου των φ/β της Γαλλίας κατέθεσε στη κυβέρνηση η Ένωση SOLER, τμήμα της Syndicat des Energies Renouvelables (SER).

Το σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει πληθώρα προτάσεων, καλεί την κυβέρνηση να προχωρήσει στην προκήρυξη Υποβολής Προσφορών (RFP) για φ/β άνω των 250 KW, κάθε 6 μήνες, για μια περίοδο συνολικά 3 ετών, και να διανέμει/κατανέμει χωρητικότητα 500 MW για κάθε RfP.

Παράλληλα, η SOLER ζητά να αυξηθούν οι ταρίφες για την επιδότηση εμπορικών φ/β μέχρι και 100 KW. Σημειώνεται ότι, πρόσφατα οι ταρίφες μειώθηκαν σε 18,31 ευρώ.

Η Ένωση υποστηρίζει ότι τα μέτρα αυτά κρίνονται ως απαραίτητα και αναγκαία, ώστε να μπορέσει η εγχώρια βιομηχανία φωτοβολταϊκών να επανακτήσει τις δυνάμεις της και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στο εξωτερικό.

Στα μέσα του περασμένου Δεκέμβρη, ο Γάλλος υπουργός Οικονομίας Philippe Martin έθεσε υπό δημόσια διαβούλευση το εγχώριο σύστημα και την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς επίσης και την παροχή κινήτρων για τις ΑΠΕ. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν διορία ως τις 28 Φεβρουαρίου να υποβάλουν τις προτάσεις και τις απόψεις τους.

Η κυβέρνηση έτρεξε να προσδιορίσει ότι σε κάθε περίπτωση η μελλοντική πολιτική για τις ΑΠΕ δεν θα επηρεάσει τις παλαιότερες και τρέχουσες υπογεγραμμένες συμβάσεις.

Ας σημειωθεί ότι η συνολική εγκατεστημένη ισχύς φωτοβολταϊκών στη Γαλλία έφθασε τα 4.478 MW στο τέλος του γ’ τριμήνου του 2013, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Επιτροπής για την Αειφόρο Ανάπτυξη.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM