Μέσω φ/β η ηλεκτροδότηση της μισής Κένυας ως το 2016

Μέσω φ/β η ηλεκτροδότηση της μισής Κένυας ως το 2016

Μέσω φ/β η ηλεκτροδότηση της μισής Κένυας ως το 2016
20 01 2014 | 15:11

Εννέα πιθανές τοποθεσίες για την κατασκευή φ/β σταθμών, με στόχο την τόνωση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, έχουν εντοπίσει ο Σύνδεσμος ΑΠΕ της Κένυας, σε συνεργασία με την κυβέρνηση και μια σειρά από ιδιωτικές εταιρείες.

Ένα κεφάλαιο ύψους 1,2 δισ. δολ. έχει διατεθεί από την κυβέρνηση αποκλειστικά για το σκοπό αυτό, μια κίνηση που θα βοηθήσει στην τροφοδότηση ενός μεγάλου μέρους των ενεργειακών αναγκών της χώρας ως το 2016, σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών.

Σύμφωνα με το pv magazine, η κατασκευή των εν λόγω φ/β αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, με την κυβέρνηση να είναι έτοιμη να συνεισφέρει το ήμισυ του συνολικού κόστους κατασκευής, και το άλλο να καλύπτεται από ιδιώτες.

«Ελπίζουμε ότι όταν το σύνολο των έργων ολοκληρωθεί, πάνω από το 50% της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας θα προέρχεται από φωτοβολταϊκά», δήλωσε ο Senior Administrator του Συνδέσμου ΑΠΕ της Κένυας, Cliff Owiti.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM