Συζητήσεις για στενότερη ενεργειακή συνεργασία από Γαλλία-Γερμανία

Συζητήσεις για στενότερη ενεργειακή συνεργασία από Γαλλία-Γερμανία

Συζητήσεις για στενότερη ενεργειακή συνεργασία από Γαλλία-Γερμανία
17 01 2014 | 17:56

Συζητήσεις για την εντατικοποίηση της ενεργειακής συνεργασίας Γαλλίας - Γερμανίας θα έχουν οι δύο χώρες μέσα στο επόμενο διάστημα, όπως ανακοινώθηκε από στέλεχος του υπουργείου Οικονομίας και Ενέργειας της Γερμανίας.

Σχετικές δηλώσεις είχε κάνει προ ημερών και ο Γάλλος Πρόεδρος, Φρανσουά Ολλάντ, με αφορμή τη συνεργασία Γαλλίας, Γερμανίας και Ελβετίας για την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής φωτοβολταϊκών (δείτε εδώ σχετικά).

«Καλωσορίζουμε την πρωτοβουλία για μία στενότερη συνεργασία στην ενέργεια», ανέφερε στο Rechargenews.com το στέλεχος του γερμανικού υπουργείου.

«Είμαστε ανοιχτοί να το συζητήσουμε μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες και μήνες», προσέθεσε, χωρίς να δώσει περαιτέρω πληροφορίες.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM