Συνεχίζεται δυναμικά το πρόγραμμα ανάπτυξης φ/β της Νέας Υόρκης
Φιλόδοξα πλάνα για την ανάπτυξη της ηλιακής ενέργειας αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Andrew Cuomo.
Μεταξύ άλλων τα σχέδια προβλέπουν τη διάθεση περίπου 1 δις δολαρίων επιπλέον για την υλοποίηση φωτοβολταϊκών έργων, στο πλαίσιο του NY-Sun Initiative.
Ειδικότερα, η αρμόδια αρχή της Νέας Υόρκης (New York State Energy Research and Development Authority – NYSERDA) έχει ήδη καταθέσει αίτηση με την οποία ζητά τη χορήγηση 864 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της διείσδυσης της ηλιακής ενέργειας
Η αξιοποίηση αυτού του επιπλέον ποσού, σε συνδυασμό με το υπάρχουν κεφάλαιο, εκτιμάται ότι θα επιτρέψει στην NYSERDA να φτάσει τα 3 GW εγκατεστημένων φωτοβολταϊκών.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM