GTM: Πρώτο το Μεξικό στην αγορά φ/β της Λ. Αμερικής το 2014

GTM: Πρώτο το Μεξικό στην αγορά φ/β της Λ. Αμερικής το 2014

GTM: Πρώτο το Μεξικό στην αγορά φ/β της Λ. Αμερικής το 2014
20 12 2013 | 16:57

Τετραπλάσια ανάπτυξη θα σημειώσει η αγορά φωτοβολταϊκών του Μεξικού, το 2014, καθιστώντας την τήν πρώτη αγορά της Λατινικής Αμερικής, σύμφωνα με έκθεση που κυκλοφόρησε η GTM Research.

Η έκθεση προβλέπει ότι η εγκατεστημένη ισχύς φ/β στο Μεξικό για το 2014 θα φτάσει τα 240 MW, από τα μόλις 60 MW που είναι σήμερα. Η φ/β ανάπτυξη της χώρας είναι πιθανό να οδηγηθεί από την υποστήριξη της τοπικής Ρυθμιστικής Αρχής –μέσω μιας σειράς μέτρων που θα λειτουργήσουν υποστηρικτικά προς τους μικρούς φ/β παραγωγούς- και από τη στήριξη της κυβέρνησης, η οποία δίνει συνεχώς κίνητρα για την αύξηση φ/β εγκαταστάσεων μικρής κλίμακας.

Σύμφωνα με τον συντάκτη της έκθεσης, Adam James, «το Μεξικό είναι έτοιμο να γίνει το “φυτώριο” της ηλιακής ανάπτυξης της Λατινικής Αμερικής. Υπάρχουν μια σειρά από προγράμματα και πολιτικές που στηρίζουν την ανάπτυξη της εγχώριας φωτοβολταϊκής αγοράς».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM